تودیع و معارفه مسئول حراست شرکت پشتیبانی مهر۷۸ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی مهر۷۸، مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شرکت پشتیبانی مهر۷۸، روز چهارشنبه ۲۲دیماه سالجاری با حضور نصرت اله انصاری مدیر امور حراست بانک کشاورزی و هیئت همراه، داریوش زلقی مدیرعامل شرکت، سعید ربیع پور رییس هیات مدیره و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.



در این مراسم، داریوش زلقی مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ ضمن خوش آمدگویی به میهمانان جلسه گفت: برای شروع اهداف بزرگ باید با رویکرد معقول و با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم حراست افزود: حراست در ایجاد یکپارچی، امید بخشی و همچنین نظم دادن به فضای محیط کار، نقش بسیار بالایی دارد.

سعید ربیع پور رییس هیات مدیره شرکت نیز با اشاره به نقش محوری حراست گفت: بزرگترین تنبیه در سازمان تشویق به کار است، چرا که افراد به واسطه تنبیه نباید از بار مسئولیت های خود شانه خالی کنند.

نصرت اله انصاری مدیر امور حراست بانک کشاورزی نیز در این جلسه با بیان اینکه نقش حراست بسیار حائز اهمیت است، موارد مهمی در خصوص جایگاه حراست در سازمان ها را تبیین نمود.

وی ادامه داد: پیشگیری از مهمترین این نقش هاست که باید قبل از وقوع اتفاقی، حراست در پیشگیری از آن تلاش خود را بکار ببندد.

انصاری در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: حکم و مسئولیت ظاهر کار است و نباید غرق در آن شویم و لذا تعامل با همکاران و حل مشکلات پیش آمده برای سلامتی محیط کار مورد انتظار است.

در پایان جلسه، حکم احمد میرزافخیمی به عنوان مسئول جدید حراست شرکت پشتیبانی مهر۷۸ به وی اعطا شد و از زحمات علیرضا رضانژاد مسئول سابق حراست شرکت با اهداء لوح سپاسی قدرانی بعمل آمد.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.