سرپرست جدید مجموعه ورزشی مهر۷۸ معارفه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیباتی مهر۷۸، روز یکشنبه ۱۹مهرماه۱۴۰۰، جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید مجموعه ورزشی مهر۷۸ با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره، مدیر روابط عمومی شرکت پشتیبانی مهر۷۸ و تعدادی از کارکنان این مجموعه برگزار شد.



در این جلسه، دکتر داریوش زلقی مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با قدردانی از تلاش های مدیریت قبلی این مجموعه گفت: اصلاح و تغییر، و مدیریت این دو مقوله مهم از سوی مدیریت جدید مجموعه، مورد انتظار است.

وی افزود: متاسفانه در یکی دو سال اخیر، شیوع ویروس کرونا فرصت ارائه خدمات در مجموعه ورزشی مهر۷۸ را گرفته بود که به نظر می رسد با بهبود شرایط موجود، آغاز مجدد فعالیت این مجموعه را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با تاکید بر رضایتمندی همکاران و مشتریان از خدمات این مجموعه اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت مطلوب و برنامه ریزی برای کاهش ازدحام و خطر پذیری، از اساسی ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

در این جلسه دکتر بهزاد ثابت سروستانی عضو هیات مدیره شرکت نیز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته گفت: فعالیت در مجموعه ورزشی مهر۷۸، سخت و در عین حال بسیار حساس است.

وی بیان داشت: با شرایط پیش آمده و واکسیناسیون سراسری، کرونا در حال فروکش است، و لذا انتظار می رود برنامه ای جامع در دستور کار مدیریت جدید مجموعه قرار گیرد تا ضمن ارائه خدمات مطلوب، رضایت مراجعین را نیز به دنبال داشته باشد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیری، از زحمات مهدی زمانیان قدردانی بعمل آمده و علیرضا رضانژاد به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی مهر۷۸ معرفی شد.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.