به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با فرمانده حوزه مقاومت بانک کشاورزی دیدار کرد

دکتر داریوش زلقی: دفاع مقدس روح ایثارگری را متبلور کرد.



به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی مهر۷۸، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دکتر داریوش زلقی مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ و هیئت همراه، با محمد صدیق فرمانده حوزه مقاومت بانک کشاورزی دیدار کرد. 

 در این دیدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تقارن این هفته با ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ایثار و از خودگذشتگی را رمز موفقیت هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرده که برگرفته از نهصت حسینی است. 

 وی با اشاره به ارزش های دفاع مقدس در بین مردم گفت: امنیت و آسایش خود را مرهون رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام هستیم. 

 در این دیدار همچنین محمد صدیق فرمانده حوزه مقاومت بانک کشاورزی نیز، ضمن تقدیر از حضور و عرض تبریک مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸، گفت: دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثارگری و مقاومت است.

وی با اشاره به نقش آفرینی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی افزود: هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و مردم ایران به همه جهانیان نشان داد که با مقاومت و به پشتوانه روح ایثارگری می توان بر قویترین دشمنان غلبه کرد. 

 در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات فرمانده حوزه مقاومت بانک کشاورزی قدردانی نمود.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.