از برندگان مسابقه فرهنگی عیدسعید قربان تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی پشتیبانی مهر۷۸، با حضور مدیرعامل این شرکت، از برندگان مسابقه فرهنگی عیدسعید قربان تجلیل شد.



در این مراسم دکتر داریوش زلقی مدیرعامل شرکت خدماتی پشتیبانی مهر۷۸، با بیان اینکه عید قربان فرصتی مناسب برای رهایی از هوای نفسانی است گفت: نقش مناسبت‌های دینی و مذهبی در رونمایی از ارزش‌های والای اسلام بسیار ارزشمند است.

گفتنی است این برنامه فرهنگی با مشارکت کارکنان این شرکت برگزار گردید که ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این مسابقه، به تعداد ۳نفر از برندگان برتر جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

وی با بیان این مطلب که به دنبال استانداردسازی فعالیت های شرکت هستیم، زمانبندی در انجام امورات، پیگیری مطالبات، رعایت دستورالعملها، جانشین سازی در واحدها و پرهیز از اعمال سلایق شخصی را از اهم موضوعات بیان کرد. در این جلسه میثم لشگری مسئول واحد مالی شرکت نیر با قدردانی از تلاش های مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت به سبب حسن توجه به موضوعات مرتبط با حوزه مالی گفت: واحد مالی نیز در تغییر فرایندها و اصلاح رویه های شرکت همگام با سایر واحدها در تلاش است.وی افزود: انضباط مالی، وصول مطالبات، دقت در عقد قراردادها، از اهم موضوعاتی است که در راستای حفظ منافع شرکت با تلاش همکارانم پیش می بریم. در ادامه جلسه سایر پرسنل گروه مالی نیز به طرح نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.وی با اشاره به نقش آفرینی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی افزود: هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و مردم ایران به همه جهانیان نشان داد که با مقاومت و به پشتوانه روح ایثارگری می توان بر قویترین دشمنان غلبه کرد.  در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات فرمانده حوزه مقاومت بانک کشاورزی قدردانی نمود.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.