جلسه تودیع و معارفه رئیس هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه رییس هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 قبل از ظهر روز چهارشنبه 11آبان ماه1401 با حضور معاون نظارت و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پشتیبانی مهر78، در این جلسه علیرضا طاهری بروجنی معاون نظارت و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی گفت: این شرکت بعنوان بازوی توانمند بانک کشاورزی در تسهیل بخش مهمی از امورات آن ایفای نقش می کند.

وی افزود: انتظار می رود با شتاب ایجاد شده در سطح بانک، شرکت هم بتواند همسو و همگام باری از دوش بانک بردارد.

طاهری بروجنی با تشکر از زحمات اکبر کاظمی و اشاره به تلاش های صادقانه ایشان بعنوان نیرویی خوشفکر و خلاق، برای مهدی کشاورز نیز آرزوی موفقیت داشتند.

در ادامه داریوش زلقی مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 با اشاره به افزایش اثربخشی شرکت گفت: با عملیاتی کردن اساسنامه جدید شرکت، در تلاشیم تا جایگاه موجود را فراتر از گذشته تقویت کنیم.

بهزادعلی ثابت سروستانی عضو هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 نیز در این جلسه گفت: این شرکت از ظرفیت و توانمندی های بالقوه ای برخوردار است تا بیش از این در همراهی بانک کشاورزی کوشا باشد.

در بخش دیگری از این جلسه اکبر کاظمی با تشکر از همکاران خود در شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 و با اشاره به فعالیت های انجام یافته در مدت حضور خود در این شرکت گفت: کارهای بزرگی انجام شد که در جوار آن بسترهای لازم برای توسعه شرکت ایجاد شده است.

مهدی کشاورز رییس جدید هیأت مدیره شرکت نیز با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک کشاورزی اظهار داشت: همسو و همصدا با همکاران، در راستای تحقق اهداف شرکت گام برداشته و برای انسجام آن تلاش خواهیم کرد.

در پایان این جلسه از تلاش‌ها و زحمات «اکبر کاظمی» تقدیر و «مهدی کشاورز» به عنوان رییس هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 معرفی شد.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.