مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸(سهامی خاص) برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه۱۴۰۰ برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت قبل از ظهر روز یکشنبه ۲۱فروردین۱۴۰۱، با حضور هیأت مدیره و هیأت عامل بانک کشاورزی، نمایندگان سهامداران، اعضاء هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸، حسابرسان و بازرسان قانونی و سایر مدعوین، در سالن شهید اکبری بانک کشاورزی شرکت برگزار شد.

در این مجمع عملکرد شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ در قالب تشریح فعالیت‌های اجرایی و عملیاتی، خلاصه عملکرد مالی و مالیاتی، برنامه‌های آتی و تکالیف مجمع سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان پس از استماع گزارش فعالیت‌های هیأت مدیره به مجمع، صورت‌های مالی شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ مورد تصویب قرار گرفت و با قدردانی از عملکرد مطلوب این شرکت، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شد.

شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ از شرکت‌‌های تابعه بانک کشاورزی می‌باشد که به عنوان ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و رفاهی، فرهنگی و ورزشی، نگهداری و مراقبت از اموال تملیکی، تأمین کننده وسائط نقلیه و همچنین پولرسانی به شعب بانک کشاورزی، شرکت‌های تابعه، سایر بانکها، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی تأسیس و در حال فعالیت می‌باشد که اخیرا نیز با توسعه دامنه فعالیت‌های خود بعنوان یک شرکت ابزاری برای بانک کشاورزی، ضمن تمرکز بر موضوعات کلان، در انجام مأموریت و رسالت خود بیش از پیش در تلاش است.

 

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.