به زودی ماموریت های جدید شرکت مهر۷۸ ابلاغ می شود

صبح روز چهارشنبه ۱۰شهریورماه۱۴۰۰ جلسه گروه مالی شرکت خدماتی پشتیبانی مهر۷۸ با حضور سعید ربیع پور رییس هیأت مدیره و گروه مالی در اتاق جلسات شرکت برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی پشتیبانی مهر۷۸، سعید ربیع پور رییس هیأت مدیره شرکت گفت: تغییر فرایندها و اصلاح رویه های شرکت در دستور کار است.وی ابراز امیدواری کرد: به زودی با ابلاغ ماموریت های جدید شرکت، با انسجام و وحدت رویه، شاهد اثرات مثبتی خواهیم بود.ربیع پور تاکید کرد: نباید رویه ها و  استانداردها، قائم به ذات باشد، بلکه باید همه مسائل و موضوعات در چهارچوب قانون اقدام شود.

وی با بیان این مطلب که به دنبال استانداردسازی فعالیت های شرکت هستیم، زمانبندی در انجام امورات، پیگیری مطالبات، رعایت دستورالعملها، جانشین سازی در واحدها و پرهیز از اعمال سلایق شخصی را از اهم موضوعات بیان کرد.

در این جلسه میثم لشگری مسئول واحد مالی شرکت نیر با قدردانی از تلاش های مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت به سبب حسن توجه به موضوعات مرتبط با حوزه مالی گفت: واحد مالی نیز در تغییر فرایندها و اصلاح رویه های شرکت همگام با سایر واحدها در تلاش است.

وی افزود: انضباط مالی، وصول مطالبات، دقت در عقد قراردادها، از اهم موضوعاتی است که در راستای حفظ منافع شرکت با تلاش همکارانم پیش می بریم.

در ادامه جلسه سایر پرسنل گروه مالی نیز به طرح نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

نام

پست الکترونیک


وبسایت


متن پیام


نظر شما با موفقیت ارسال شد.
خطا در ثبت اطلاعات لطفا دوباره تلاش کنید.